piątek, 23 października 2009

Co się pisze w pierwszym poście?
Nie wiem. W ogóle nie wiem, co się pisze na blogu :) To chyba trochę tak, jak rozmowa z samym sobą. No, trudno, zaczynam :
Cześć, jestem Tin Tin, chciałabym podzielić się z Tobą swoimi marzeniami, przemyśleniami i pomysłami. Jeżeli nie będzie Ci się podobało, zawsze możesz wyjść, jeżeli będzie nudno, też możesz wyjść... jeżeli mnie nie polubisz, po prostu wyjdź.
Ale wolałabym żebyś został/a.
Niedawno stałam się posiadaczką małej ruinki szumnie nazywanej domem.
Mieszkam tu z moim M oraz kotami.
Czeka mnie remont, który niestety z braku funduszy zostanie rozłożony na miesiące a może nawet lata.

8 komentarzy:

  1. Jak ja się cieszę, że z rady jednak skorzystałaś. Odwiedzać będę regularnie, obiecuję. Powodzenia, pomysłowości i dużo gości życzę!!!!

    Frotka23

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Ci dziękuję za pierwsze u mnie odwiedziny:))
    Póki co, nie bardzo sobie radzę z blogiem, nie wiem np. jak dostosować wielkość zdjęcia w nagłówku i poległam w walce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super,że się zdecydowałaś :D

    Masz we mnie od teraz stałą podglądaczkę,włażę po prostu do Ciebie w buciorach i nie wychodzę :P Czy chcesz,czy nie.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i witam w blogowym świecie :-) wszystkiego się nauczysz... (nawiasem mówiąc jak zaczynałam, też nie wiedziałam o czym pisać i po co w ogóle ;-)
    Będę Twoim częstym gościem.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Was serdecznie i zapraszam.
    Bardzo mnie cieszy wasza obecność - dziś pierwszy dzień bloga i już trzech miłych gości.
    Mam tylko nadzieję, że Was nie zanudzę :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piekna dolina!
    Ja tez bede do Ciebie zagladac:))Bardzo mi sie u Ciebie podoba.

    pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. cieszę się, że się zdecydowałaś :))
    dodałam już Twoją Zieloną Dolinę do ulubionych blogów :))
    pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki piękny początek! Chcesz czy nie, ja tu zostaję. Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń